08-8525228

תמונת מחבר

מענקים משרד הכלכלה

מענקים משרד הכלכלה – תרים את העסק שלך

מדינת ישראל רוצה לתמוך בבעלי העסק הקטנים והבינוניים ומציעה מענקים מטעם משרד הכלכלה. קיימים מספר קריטריונים על מנת לקבל את מענקים אלו והמומחים שלנו נמצאים כאן לעזור לך להבין מה צריך לעשות כדי שהדבר יתממש.
הקריטריונים הם להתמקד בעידוד השקעות באזורי פריפריה, לעודד יזמות כלכלית בקרב חברות חדשות ומתקדמות מבחינה טכנולוגית ולחזק כלכלית אזורים אשר נמצאים בשלבי פיתוח. כמובן שקריטריונים אלה הם דרכים להשגת מטרות שונות כמו למשל שיפור ייצור של מוצרים במשק ישראל הקיים, לשפר את העסקים המצליחים בישראל להתמודד עם התחרות הבינלאומית וליצור תשתיות עבור מקומות עבודה חדשים לתושבי ישראל.
כמובן שכלכלת ישראל חשובה מאוד עבור הממשלה, ועבור מנהיגים רבים בישראל.
חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון בתחום מענקים מטעם משרד הכלכלה. זאת במטרה לקצר וליעל זמנים ותהליכים אשר לוקחים זמן מבחינה בירוקרטית.

כמו כן צריך לבדוק בצורה קפדנית את הפרמטרים כדי להגיש בקשות למענקים רק עבור עסקים קטנים ובינוניים שאכן יש להם פוטנציאל אמיתי לקבל מענקים מטעם מדינת ישראל.

בחברת ביז מארק קיימים אנשי מקצוע ויועצים איכותיים ומקצועיים ביותר אשר ישמחו להעניק שירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותיהם. חברת ביז מארק מתמחה בתחום מענקים מטעם משרד הכלכלה עבור עסקים קטנים ובינונים.

מענקים משרד הכלכלה – בשורותינו עומדים כלכלנים ועובדי ממשלה לשעבר אשר בעלי ניסיון רב בתחום הפיננסי.
בין אם אתה נקלעת לקשיים כלכליים פרטיים, או בין אם אתה בעל עסק שזקוק לעזרה או אם אתה עומד בקריטריונים הממשלתיים לקבלת מענק – אתה יכול לפנות אלינו.

מענקים ממשרד הכלכלה – איך מגיעים לשם ?

צוות המומחים שלנו ישב איתך ויראה כיצד ניתן לנצל מענקים של משרד הכלכלה בכדי לעזור לעסק שלך להתרומם על הצד המהיר ביותר.
מרק אבו יועצים כלכליים פיננסים ידע רב וניסיון עשיר במגוון רחב של תחומי סיוע לעסקים תוך טיפול ביזמים מול כל המערכות המוסדיות הממשלתיות וליווי צמוד של הלקוח לאורך כל הדרך עד להשגת המטרות הנדרשות.
רוצים לקבלת את כל המידע הנדרש על מענקים של משרד הממשלה ?השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם!